I feel lika a hero, and you are my heroin.

jag vill verkligen ha någon sååå nära.
någon som jag älskar så mycket att jag inte vet vart jag skall ta vägen.
någon som älskar mig lika mycket.
jag vill ha en vän, en vän som jag kan säga allt till.
för jag har ingen sån, jag har ingen som alltid säger jag älskar dig.
jag har inte det, jag har ingen som skriver fina bloggar om mig.
som lägger ut bilder på mig och säger hur mycket den älskar mig.
jag har ingen sån, jag vill ha det.


jag vill vara någon annan, någon som inte skäms över sig själv.
någon som kan vara sig själv, någon som alla tycker om.
jag vill vara en lisa myrnäs.

Kommentarer
Postat av: Oflin.

du är inte ensam om att vilja vara en lisa myrnäs ..

2007-12-24 @ 01:13:12
Postat av: helena

vad fick dig att känna så?
asså din övre text, vems vänskap är så bra så att den fick dig att känna så?

2007-12-24 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0