So this is the new year and I have no resolution.

nu äre äntligen nyår, jag längtaaar!

[x] du har fått nya kompisar
[x] du har varit i något annat land än sverige
[x] du har bowlat
[x] du har skolkat
[ ] du har haft mer än ett IG
[x] du har haft mer än ett VG
[x] du har druckit alkohol
[ ] du har knarkat
[ ] du har varit i stockholm
[ ] du skaffade bdb detta året
[x] du har suttit vid datan mer än du brukar
[ ] solat solarium
[x] badat i havet
[ ] börjat röka
[x] du har varit sjuk
[ ] du har spytt mer än på fyllan
[x] bråkat med dina föräldrar
[x] har gjort många tråkiga grejer som den hära
[x] varit med om många känsliga/tråkiga situationer
[x] varit jätteirriterad på någon/något?


OCH



årets bästa: mamma + vänner! 
årets värsta: pappa.
årets händelse: åh så många.
årets resa: kommer inte ihåg.
årets fest: så många där också!
årets dag: 15 juni.
årets present: min systemkamera till mig själv.
årets tår(ar): alla tårar med tanke på hur dum i huvudet min pappa är + tårarna för linus.
årets person: alla mina vänner!
årets låt: teardrops on my guitarr, way i are och i will follow you into the dark :D 
årets film: pearl harbor, precis som alla andra år!
årets bok: har ingen aning.
årets lögn: jag har inte druckit.
årets regret: regret = ? :P
årets minneslucka: har icke haft någon.
årets kyss: jag har bara haft det med en person, så det får väl bli linus rakkenes. 
årets natt: dygnandet hos maria :D
årets ord: MONGO! :DD;D;D;D;D
årets skämt: min pappa.
årets mysigaste: alla tjejkvällar.
årets längtan: tills nästa år.
årets månad: juni, juli & augusti!
årets gräl: pappa, igen.
årets beroende: musik & kroppsvärme.
årets vill ha: kääääärlek!
årets frisyr: poshfrissan! :D
årets roligaste: myyyyycket!
årets tråkigaste: myyyyycket!
årets vårminne: my birthday! :D
årets sommarminne: skolavslutningen!
årets vinterminne: nyårsafton i guess?
årets smärta: kärleken..
årets överrasking: vet inte..
årets läskigaste: typ saaaw4 på bio.
årets konstigaste: "det är en blöja", "sätt på dig den" HAHAHA! :D
  image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0