Can we bring yesterday back around?

yeees, allt är löst, kanske?
hoppas, jag har sagt det jag kan.
nu får tiden avgöra vad som händer?
det kommer bli bra, hoppas jag.

idag har jag iaf varit med jesper, varit på möte, varit med maria :D
haha, det har varit en rolig dag, förutom mötet då :P
ehm, imorogn skall jag träffa syssling, YEEEEEES!
sötaste ungen ever om jag får säga det själv! :D
haha, nejnunnnunnu räcker det, nuuununu går jag hem.
hhaah, lägger mig iaf nu, några sista rader bara;

emma eliasson, allt du gör för mig uppskattar jag till 100%
är den lyckligaste människan på jorden med dig, tro mig.
ingenting är fel, jag känner glädje hela tiden!
ställer upp för dig till 100% också, precis så som du gör för mig.
glöm aldrig av detta, aldrig emma!
och till sist, jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: eeee

blir helt varm och go' i knoppen när jag läser det du har skrivit sandra :)
you know
love you too!!!

2007-11-23 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0