We talk about what hurts, we talk about love.

just nu sitter jag hemma hos min gudmor & syssling :D
vilma, hon är grymt söt, hon älskar mig, jag svär fan! :D
haha, förövrigt är det rätt tråkigt, vill ha idol.
go amanda säger jag då va!
sitter och lyssnar på min mp3, jennifer lopez! <3

jag mår nog rätt bra nu, förutom tre saker.
min lillebror, pappa & kärleken.
lucas (lillebror) är så sjuk i huvudet, jag hatar honom!
pappa, samma sak, gå och dö din jävel!
och kärleken, jag vill ha dig mer än du tror.
vet bara inte hur jag skall göra, jag kan inte.
och jag blir så avundsjuk på alla kärlekspar.
jag skall ju inte behöva ta första jag hittar för lite kärlek.
gemiggemiggemig ffs!

och alla mina kära vänner, jag ställer upp för er alla.
alltid, 24/7 på natten, i skolan, på fritiden, ring mig!
jag älskar er alla, det måste ni veta! <3

& varför fan blev allt kursivt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0