And you touch my hand ever so slightly.

mös dag idag.
sov hos carro från igår tills idag..
dorg hem med kvart över två bussen.
träffade helena och jag käkade sibylla.
jag och helena drog till mig så kom jesper.
vi drog till pizzerian för att träffa sadde och linus, så mötte vi lisa och olivia.
sen drog vi till sadde och kollade på film, alla drog.
jag, helena och sadde drog till mig och kolla på film.

& nu sitter jag här, jag ser inte fram emot att gå upp åtta imorgon..
bara för att sälja fucking gt, jag hatar det!

jag tycker om dig, och ingen annan. face it! <3

sijeevan siman - 34 eller 35 dagar utan dig, vart fan skall jag ta vägen?
du betyder så mycket för mig, om någon bara visste..
och jag veta att det inte bara är tufft för mig, men jag vet bara inte..
jag kommer inte klara detta nu, det finns två stycken jag litar på fullt ut.
och du är en utav dom. jag tycker dom dig, såååååååå mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Olin !

åhh sadde :( jag kommer sakna honom grovt mkt . den enda killen man kan lita på :(
DU ÄR SAKNAD REDAN NU SADDDD <3

2007-10-07 @ 23:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0