I love you I swear that's true.

Oavsett vad så stöttar jag dig, och jag vill att du skall ha det bra. jag förstår om det är jobbigt att sadde ska åka iväg, men han kommer tillbaka- han kommer inte att lämna dig, även om han är i ett annat land, i en annan världsdel så vet jag att han tänker på dig. så som du kommer att tänka på honom. och om det känns som ett stöd, så går en månad fortare än man tror. jag kommer att göra mitt bästa för att "ta hans plats" nu när han är borta, hur svårt det än kommer att bli. men jag skall ge dig alt han ger dig, och allt jag ger dig på samma gång. jag ska ge tillbaka allt du gett mig. jag vill inte att du skall gråta dig till sömns, hur mycket du än saknar honom. jag vet att han inte vill att du ska det. det bästa för dig är om du försöker se det från den ljusa sidan. hur svårt det än är., och hur lång tid det än tar- så finns jag alltid vid din sida. no matter what.  sov så gott, jag älskar dig gumman.
/ emma eliasson.

kan inte beskriva känslan av detta sms som precis trillade in i min inkorg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0