I wanna find a way back into love.

träningsläger från igår tills idag, (fredag-lördag)
träning imorgon (söndag) upp klockan kvart i åtta.
sen kanske allum med mamma, fixa mobilen.
hur många sms i månaden, gratis till alla, 99:-
bi-prov på tisdag, min bok är borta. jag har läst 0.
någon som har en bok att låna mig?! :o

var och mös med helena idag,
vi kollade music & lyrics.
för er som inte sett den, se den. underbar.

caroline celius, min underbara kära vän.
det går inte en enda tråkig sekund med dig..
allt är perfa, verkligeheten känns så långt bort med dig.
jag älskar dig, mer än du kan förstå. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig

2007-10-21 @ 14:39:25
Postat av: caroline

älskling, du betyder hur mycket som helst för mig. Du anar inte, tack för att du finns (L)

2007-10-21 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0