It's in your eyes where I find peace.

Orkar inte skriva om hur allt är i skolan.
förutom att vi har matteprov imorgon och jag fattar inget,
och att jag fick mvg på mitt spanskaprov!
WOHO! GO SANDRA! :D

förövrigt är väl allt bra, tror jag.
allt är bra med kärleken i think.
jag är avis, men det får jag leva med..

men jag saknar fortfarande dig..
jag vet inte vart jag skall ta vägen, jag vill bara skrika och slå dig för att du skall fatta!
fatta hur mycket du betyder och hur mycket jag behöver dig..
men jag vill inte vara i vägen. jag vill verkligen inte!
men jag kan inte bara tänka på dig..
jag kan inte göra det på dina villkor..
jag måste skärpa mig innan du försvinner!

jag vill gråta, men orkar inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0