Oh honey, kiss me now.

I'll ask you if you would like to dance
Slip myself up close to your thighs
You can buy me a drink
We'll make everyone think
That love is so damn perfect tonight.

magen är så full av glädje, halsen är full.
jag kan inte skratta, det går inte, då måste jag berätta för pappa.
men fan vad allting är härligt, jag känner verkligen hur allting stannar i halsen.
dom små orden som betyder så mycket, så mycket!
skulle vilja berätta för dig hur allt ligger till, men vågar inte.
rädd för att inte få samma svar, men jag tror att jag skulle få det.
men jag är verkligen glad att du respekterar mina beslut,
förstår dom verkligen.. och jag vet vad du vill.
men det tar den tid det tar, och hur länge vet jag inte.
men tills dess, tack för denna känslan du ger mig! <3

Kommentarer
Postat av: emma

jag är glad för din skull sandra.
du förtjänar att känna den känslan :)
och om jag får säga vad jag tycker;
tveka inte, jag tror risken att du ska bli
nobbad är oerhört liten.
(om det är det jag tror det handlar om dvs)

2007-10-16 @ 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0