The moment i said it.

det finns inte så mycket att säga.
allt är tomt nu, det stora tomrum som kommer att förbli.
förbli i fem veckor, så ensamt så svart.
sijeevan siman skall åka iväg så långt, så länge.
varför? kan du inte stanna här hos oss?
du kommer att få det bättre här. vi kommer att få det bättre.
jag kommer att gråta mig till sömns i minst en vecka nu.
jag vill inte, vill inte, vill inte!
du betyder så mycket, så mycket. du är bäst!
kan du inte bara säga till mig;
att det här är ett skämt, att du vill se allas reaktioner.
alla kommer att sakna dig, du vet det nu.
så, säg det då, kom igen. jag vill höra!
allt är tyst, fan. nu händer det.
imorgon när jag vaknar vet jag att du är borta, fan!
jag kommer att sakna dig så stort, sååååå stort! <3

hey there delilah - plain white t's! <33333

& älskling, jag tycker om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0