You used to talk to me like, i was the only one around.

åååååh, någon som vet vad psalm 560 heter?
den heter något i stil med gud...vara..
jag kommerfan inte ihåg!

messade sadde igår, fick svar förut, wihoo :D
saknar honom fortfarande, 12 dagar kvar.

 var i stan med farmor & farfar förut,
fick fyra hundra att köpa kläder för
+ att jag fick en jacka för tre hundra.
köpte en top, två linnen och en mössa :D
skall dra hem till cellus nu också,
känns som en evighet sen.
miss u! <3

vart är alla, känns som om att alla har sprungit iväg.
och ensam står jag kvar, blöt och frusen.
vart tog ni vägen? är ni kvar, eller är ni borta?
jag behöver er alla nu, jag vill ha er.
ni springer iväg, jag vet det.
jag kan se er i horisonten, springandes ner för en backe.
nu försvinner ni, sakta men ändå så smärtsamt.
dom som finns kvar kommer och värmer mig,
så att jag inte skall försvinna, helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0