I can feel it everyday, the whispers, the words

vafan helen, fixa min blogg nu då!
tja, just nu sitter jag i min säng och, ehm. ah vafan gör jag?
haha, jag laddar ner pratajmusik, schteeek som fan!
kollar på one tree hill också, dör ju fan utan det.

är sjuk, kan tyvärr (yes!) inte träna idag. hähä.
jag är faktiskt förkyld och har ont i halsen..
skall dra till öppna skolan sen, någon mer eller?
haha, jag fattar inte varför jag skriver blogg, ingen kollar den iaf :P
men är men patetisk så är man, haha. :D

jag vill verkligen hjälpa dig, jag vill finnas där för dig när du än behöver det.
att veta att du mår bra av mig till den lyckligaste människan på jorden.
du betyder så enormt mycket för mig, jag älskar dig.
det har jag inte sagt till dig, men det gör jag faktiskt. du gör mig stark.
jag vill hjälpa dig så som du hjälper mig, du kan gråta ut på mig, du kan lita på mig.
första det. det skulle betyda så himlam ycket för mig. / love s.

It don't make any difference to me what the world
thinks about us baby cause in my heart I will always
believe, that we were meant for eachother love ain't
no color, it don't make any diffrence to me.


image3image2

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha förlåt! jag har glömt av det helt ju! :$
Jag ska snaaart. men glömt bort lösenordet dock. eheh

2007-09-19 @ 22:02:47
URL: http://Heln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0