I wanted to know, who you really are.

blogg, tja. det är kul när man kommer ihåg det.
och btw, tack helen, bloggen är fin. finare än innan, lätt! :D
nu får ni en liten uppdatering om helgen;

fredag; skulle ha sovit hos min mormor,
fick sovahos celius istället. I LOVE CELIUS!
hade kul, som alltid typ :D

lördag; vaknade, gick upp spelade macth, vann med 5-1
jag gjorde 3 mål, hej jag är grym :D
åkte hem, gjorde mig iordning och åkte in till stan,
gick på supersugen med; linus, sadde, axel och martin.
det var kul, filmen var bra men killig som fan ;D
träffade lisa, helena, maria, fabian, jocke och sadde,
drog till lisa och kollade film :D


söndag; träffade olivia och helena, snackade chillade.
åkte och tränade; tråk som fan med en tränare som ger mig all skit.
kom hem, träffade emma. kul, som alltid ^-^
vi träffade helena och maria.
jag bråkade med mamma, jag och emma gick till emma.
kollade svampbob the movie, GRYYYYYYYYYYYM! :D
citat av svampbob; jag har bara en sak att säga till dig,
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. så! nu vet du vart jag står (glad och belåten min) :D

idag; stan med olivia och maria. kinamat :D
träffade lisa, jocke och fabian också. kulkul.
köpte klänning, hårgrejsak, pluggpiller, miniräknare och present till papi :D
kom hem; kollade film med lisa och emma,
dom gick, maria kom. jag och maria gick till helena.
maria åkte. jag och helena. gjorde inte mycket. men kul iaf!!!

imorgon; ORIENTERING! FYFAAAAAAAAAAAAAN!
jag har ifs ont i benet, kan inte vara med. men vi har noll info om allt!
sen iväg på demokratispel i mölnlycke.
kul iaf, missar hela skoldagen. (Y)
konfa sedan, första gången. tyvärr, tråkig grupp :P

emma eliasson; vad vi än gör så mår jag bra, jag är glad vad som än händer med dig.
vi pratar seriöst, jag skrattar inombords för att jag har dig och vi kan sitta här ha kul och bara snacka.
det värmer att du finns där hos mig, att jag vet det. att allt är bra när man är med dig.
jag är lycklig när du är lycklig. jag vill egentligen bara tacka dig för att du finns här.
så, tack emma. tack för att du förstår mig som ingen annan gör! <3

LM, HT, MT, OC, SS, JR, LR, LH, HR, MÖ, CC, ni är också värda att nämnas <3

Kommentarer
Postat av: Helen

den ser så tråkig ut, men det får fan gå, nu får du vara nöjd. haha!

2007-09-24 @ 22:08:04
URL: http://Heln.blogg.se
Postat av: emma

sötnos, gulligt skrivit.
du behöver inte tacka för någonting, du stöttar mig lika mycket. så isf, tack själv.

2007-09-24 @ 22:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0