I've never been in front of anything like you.

Slapp dag som fasiken! GÖÖÖÖTT säger jag då!
Älska alla er tjejer som var med igår, ni gör allt bra!
Kul som fan, jag dygnade. Haha, fan för Helen och Aaronsson som skulle hängt på!

Träffade Emma idag innan fotbollen, började kolla på på smällen.
Drog till fotbollen, spelade mot p94, palla att vi inte fick ge allt.
Och det blev ju bra tillslut 6-0 när jag drog till dom, och då vare en kvart kvar.
Kommer hem och möts av min lilla syssling!
SÅ SJUUUUUUUKT SÖT! (bild kommer soooonis!)

Dom drar hem, Emma kommer, ser klart på på smällen.
Och, jaa. Nu skall jag fanimej nana. Har inte sovit på 38 timmar..

Jag saknar, saknar, saknar, saknar, saknar dig.
Jag mår inte bra utan dig, jag orkar inte inte ha någon att berätta allt för.
Du var den enda jag kunde lita på fullt ut, du är det fortfarande.
Men jag vågar inte längre, inte pga dig utan en annan.
Rädd att förstöra igen, jag vill, men kan jag?

Goodnight sleeptight, love s.

Kommentarer
Postat av: Emma

ja det kan du sandra!
du ska inte tänka att personen hindrar dig.
okej?

2007-10-01 @ 15:04:15
Postat av: Sandra

Jag vet, och jag skall försöka.
Men det är inte så lätt..

2007-10-01 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0