The little things you do to me.

nu sitter jag i mitt rum med helena, marcus och mattias.
vet ej varför dom är här. helena är ju trevlig, men annars?
helena skall iaf sova här inatt, wooooho :D

ah så nu sitter vi här.
jag vid datan och helena kollar tv.
hon borde ju förfan plugga, jag skall nog spela sims snart.
haha, japp, jag är noob men vem bryr sig? har inte spelat på länge ;O

orkar inte att alla mår dåligt, jag mår inte bra av det heller!
tycker synd om er alla och ni vet att jag finns här.
ni är tillräckligt starka det vet jag, allihopa! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Sandra, försök att inte må dåligt för att vi andra inte mår så bra just nu. Du ska må bra över dina insatser, hur du stöttar oss. Tänk istället på att du finns här för oss, att du hjälper. Jag kanske bara pratar för mig själv, men saker kommer gå över med tiden. Och det sista jag vill är att du ska drabbas!
<3

2007-09-21 @ 11:12:19
URL: http://Schlemma.blogg.se
Postat av: Sandra

Emma, tack så mycket. Allt värmer jättemycket, varenda litet ord som är positivt gör mig hur glad som helst. Jag vet inte vad jag skall göra för att tacka dig, det finns inget. Men att veta att du känenr att jag finns där, att jag stöttar dig, det gör mig hur glad som helst. <3

2007-09-21 @ 15:16:16
URL: http://sandranilsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0