You know I love you, I always will.

Allt blir tomt när jag ser dig sitta och hålla på med andra.
Men jag vet att du inte betyder något för dig.
Du betyder för mig, hoppas att jag betyder för dig.
Men att ligga där med dig i skolan, att du vågar visa att jag är där.
Att du inte skäms över mig, det gör mig varm.
För det känns som om att det är du, du som gäller för mig!

Aja, stop the depping nu! Fast det är ju bra med.
Idag har det bara varit vanlig skola.
Fast ovanligt bra, faktiskt. Myyyys på långrasten :D
Sen vare hem och städa, papis 37-årsdag idag.
Grattis på pappa! <3 <o:)
Sen hare la inte varit så mycket mer intressant egentligen..

Tack för att du öppnar dig och litar på mig.
TACKTACKTACKTACKTACKTACKTACK! <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Vem var det som vågade öppna sig?

2007-09-28 @ 23:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0