i wish i was a little bit taller.

holaholaholaholahola!
nu sitter jag här på min prao med min mongovän stella.
vi skrattar och leker och har det underbart.
vi gör inget, eller, jag gör inte, stella sitter brevid mig och smälter sin donut som hon precis knökat i sig!
jag tror att jag kommer att rulla hem sedan.
sista dagen här på praon, vilket suger, jag har verkligen trivits här.
har verkligen ingen lust alls att komma tillbaka till skolan..
har inte gått en dag utan skratt här!

ikväll så blir det fotbollsnatta från typ 18:00 - 03:00, jag orkar verkligen inte.
hoppas att inte vårat lag dyker upp så att jag åtminstone slipper att spela!
imorgon så hoppas jag väl att det händer något jätteskojsigt.
eftersom att jag inte säljer gt på söndag, vilket är soft! :D
jag hatar gt och jag har sagt upp det nu, säljer sista gången nästnästa söndag.
så ni som läser detta och bor i stommen, öppna dörren nästnästa söndag morgon!
nu skall jag dra mig tillbaka till arbetet!

18 dagar kvar (:
hugs and kisses
/ s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0