jag vet aldrig vad jag skall skriva här (haha)

you're no good for me, i hate myself for loving you.
texten+musiken+rösten ger den perfekta låten.
jag skulle vilja dela med mig, men det är en sån låt jag vill ha för mig själv.
muhahahah :D

hopp, i vilket fall som helst så har min onsdag varit bra!
tre lektioner innan lunch, lunch, bild, möte!
mötet var seegt som fan, men jag fick lite skratt iaf!
sedan kom jag hem, skulle precis göra en affisch, så vill helena käka pizza.
så gjorde vi det, jag gick hem och åt och sedan drog vi till öppna skolan.
vilket var kul idag, jag spelade fifa med axel och jag gjorde 4 mål förfan! :D
stolt var jag då!

imorgon äre torsdag, kommer bli segt.
inte nog med att torsdagar redan är dom segaste dagarna på veckan
utan alla min ladies skall iväg til trollhättan och kolla på slussar.
aplång dag utan dom = inte bra!
+ att jag skall hålla i uppvärmningen på idrotten, inteinteintebra!

love / s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0