31/1

jag är glad, jag är verkligen det.
trots mammas och pappas skillsmässa så mår jag bra.
jag tror heller inte att jag klagar över det.
igår var tillochmed första gången jag grät över det.
men trots allt som händer, känner jag mig starkare än någonsin.
mitt självförtroende är på väg uppåt och jag skäms inte lika mycket över mig själv.
och alla mina vänner, är där dom skall nu också.
och jag bara längtar tills imorgon, när vi alla skall ses på hormiddag.
och minna karolin lögsted och jag är nära igen, tack! <3

och nu skrev jag egentligen ett annat blogginlägg, men det raderade jag..
image31


Kommentarer
Postat av: kj

sandra, finally - du har fattat att du är bäst!

2008-02-01 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0