Happy birthday to you! :D

GRATTIS LISA! ::D:D:D:D:D
jag glömde inte av dig, tänkte bara att du skulle få ett eget litet blogginlägg! :D
och nu när du är sexton år så tänkte jag att jag skall ge dig en liten dikt jag har skrivit till dig.

lisa johanna davida myrnäs, du är verkligen unik.
du är dig själv till 100% ingen annan är dig lik.
alla skulle vilja vara vän med en sådan tjej
men jag har turen att få vara nära vän med dig.
och jag vet när folk mig sårar
så finns du där och tar emot mina tårar.
ditt leende gör mig verkligen jätteglad
en skoldag utan dig är ingen bra dag.
och jag talar nog för många när jag säger att som dig vill man vara
och vad du än gör, ta vara på din perfektion, det är något man vill spara.
du håller mina fötter nere på jorden
och till dig jag tillägnar alla dessa orden.
jag önskar dig allt gott här i livet
och själv tycker jag att detta var rätt fint skrivet!
<3<3<3

image30

Kommentarer
Postat av: j

Gud vad fin den var!

2008-01-13 @ 21:39:16
Postat av: s.

vem är j? (:
tack iallafall :D

2008-01-13 @ 22:38:01
Postat av: emma

j är julia ;)

2008-01-13 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0