Is there really a soulmate for everyone?

har ju som sagt varit i norge nu i ett par dagar..
kom hem förut idag, hoppas inte att jag har missat något kul.
för i norge var det inte så väldans livligt om jag får säga det själv.
inte så jättetrevligt dom dagarna jag inte var ensam med weronica.
världens bästa kusin om jag får säga det själv.

och förövrigt så är allt finemang.
förutom att jag saknar my giiiiiiirls.
och värmen från en annan kropp också ofc.
för att vem gör inte det?
fan vad jag är avundsjuk på typ sadde och lisa,
eller helen och jesper.
när kommer min chans på kärleken?
när kommer jag att falla för någon som har fallit för mig?

är känslorna på väg? isf, för vem?


Kommentarer
Postat av: Kallberg

Din tur kommer när du tittar på inre skönhet istället för yttre ;) eller när vi träffas imorgon/onsdag haha (L) puss tycker om dig ;)

2008-01-21 @ 22:15:44
Postat av: Helen

aw! Du hittar snart "the one" sötnos!

2008-01-22 @ 08:08:12
URL: http://heln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0