The road warrior.

nu är jag tvugnen att skriva blogg eftersom att maria tvingar mig.
hon säger att jag aldrig skriver vilket jag gör!
så nu sitter jag här och skriver blogg.
var glad maria, denna blogg är tillägnad dig! :D
jag är med maria och marcus just nu, det är lite trevligt faktiskt :D
haha, faktiskt, det brukar inte vara det när marcus är med! (:
jahopp, snart skall vi kanske ner till landvetter igen, måste gå mer igen!

aja, för att avsluta denna blogg på ett mycket bra sätt säger vi såhär;
jag älskar dig maria, sååååååååååå mycket! <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: maria

aw. sötnos sandra, ett helt blogg inlägg tillägnat till mig. haha, älskar dig också sjukt mycket babe!

2008-01-04 @ 00:49:54
URL: http://mariat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0