Where did I go wrong I lost a friend.

fan också!
fan att det skall hända mig.
fan att det är just dig jag bråkar med.
fan att du betyder så jävla mycket men fattar inte.
fan att du inte bryr dig.
fan att jag inte vet vad jag skall göra.
fanfanfanfanfanfanfan.

allt bara snurrar i mitt huvud.
fan, min mage gör ont.
det gör ont att inte ha dig vid min sida.
du är så överdramatisk.
jag tänker hela tiden, vad hände?

orden från smsen surrar i huvudet.
jag försöker att vara glad, men dom finns alltid.
i bakhuvudet hör jag alltid orden du skrev:
glöm att jag vill träffa dig igen, våran vänskap är över.

var det inte du som sa att du behövde mig?
var det inte du som sa att du tyckte om mig som kompis.
var inte jag den enda du sa till irl att du tyckte om mig?
alla stunder med dig.
allt med dig, är det över?
fan heller, du skall fan inte försvinna från mig?
aldrigaldrigaldrig.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

låten som förstör min dag så jävla mycket:
how to save a life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0