i want to get away

Heeeeeeeeeeej :)
Jag heter Helena och just nu sitter jag hemma hos Sandra Nilsen som snart ska åka bort i 12(!!) nätter, först ska hon åka till Malmö, sen Paris och sen till Spanien.
Vi komer sakna henne väldigt mycket, bara så att ni vet, haha.
Olin hälsar också god jul och gott nytt år! :)

Sandra Nilsen Skalle skulle också berätta att hon komer sakna all sååååååå grymmmmt mycket!!!
Speciellt Helena och Olin, haha.

tja ! my name is sandy , yeah!

i like to party , yeah!
and when i'm shaking , yeah!

it's like an earthquake !



yeppyepp , jag komer sakna sandra nilsen , för hon är min fruga :D
tjalalala .
nu ligger hon och knullar med helena i sängen , alltså är hon otrogen .
men hon har choklad hemma så jag förlåter henne faktiskt :):)

ha det bra i sverige !

XOXO , you know you love me ! / sandy sandra och helena :):)(L)(L)(L)(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0