if you knew that you would die today, would you change?

god dag :)
min kära vän helena ringde precis och lät himla nyvaken, vilket hon ifs också var.
men jag fattar inte hur man kan sova så länge?

ivilket fall som helst, idag skall jag nu om ca 10 minuter åka hem och packa inför imorgon.
jag har inte börjat packa än, men jag har upptäckt att min lista på saker att ta med är låååååång!
som min pappa sa: det är inte en långtradare vi skall med.
haha, bra uttryckt tyckte jag :)

sedan efter det skall jag på picnic med sandra, maria, kanske sofia och kanske helena :)
maria skall få sin riktiga present ifrån mig och frugan :)
sedan skall jag, olin, austad, emil, kanske maria, helena eller sofia? kolla på film :)

och imorgon bär det av, jag kanske hinner slänga in ett inlägg innan jag åker.
om inte, ha det bra här i gråa sverige, jag kommer att sakna er :)

CIAO! / s.


Kommentarer
Postat av: m

du är äcklig din bruna bajs, ibland torrt. <3

2008-06-24 @ 23:30:14
URL: http://mariat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0