i'm under your spell

hola allihopa!

idag har jag varit på marstrand med alla åttor, otroligt kul.
minna du gjorde hela resan, i love u!
efteråt så stannade jag kvar i stan och mötte murra där vi gick och kollade lite.
letade efter ett armband och en bikini men det gick ju åt skogen.
men det var ju kul iallafall, jag var ju trots allt där med maria!

på onsdag är det skolavslutning och om det skall bli skönt med sommarlov!

just nu sitter jag och pratar med linus, det var längesedan och det är lite mysigt :)

looove / sandy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du de blir ngt igen då? ^^ eller bara för vänskaps skull. de e ju så ibland :)

2008-06-10 @ 16:37:41
Postat av: Lisa M

fan sandra, du uppdaterar ju mer än vad du gjort på år. fast du är fortfarande jävligt dålig på det :)

2008-06-17 @ 17:52:12
URL: http://limy.blogg.se/
Postat av: minnalogsted

sandra, jag älskar dig.

aldrig utan dig, <3

2008-06-21 @ 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0