it feels kind of pointless, when there's no one around.

updt = SÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST! :)
jag är aldrig inne på datorn längre vilket innebär att jag inte skriver blogg.
jag skall försöka skriva lite nu igen, men vi får väl se hur det går.
 
idag har jag iaf varit på liseberg med murra, oja och frugan.
vi åkte flum ride först, sen nyckelpigan, sen åkte jag och murra kållerado :)
mycketmycketmycket kul!
men den största anledningen till att vi var där var amanda jenssen på liseberg!
fan vad jag älskar kvinnan.
hon sjöng som en gud, och uppträdandet var grymt bra!
hon pratade med oss på scen.
jag och olin var ensamma på storbildsskärmen, världens närbild!
jag fick hennes autograaaaaaf! :D:D:D
hon tog i min hand.
jag grät när hon sjöng.
hon är underbar.
sällskapet var underbart.
dagen var underbar!

                                     image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0