laughing with your pretty mouth.

nu börjar jag nästan skämmas över mig själv.
jag kommer inte att ha några bloggläsare nu heller eftersom att jag aldrig uppdaterar.
menmen, vems fel är det om inte mitt säg?

igår så fyllde iallafall min bästa vän murra 16 år, stor flicka nu. GRATTIS!
det firades på lisas sommarställe på stillingsön.
det var en otroligt mysig dag/kväll/halv natt/dag.
när vi skulle sova så upptäckte jag och min sängkompis maria att våran andra sängkompis lisa hade somnat.
vilket vi tyckte var rätt duktigt i och med livet vi förde :)
"hej, 12 bruna bajskulor i ett torrt rån ibland, tack!"
"allting kommer lösas och bli bättre igen om du har bajs i fickan eller 12 i din ärm"

haha, om vi hade roligt!
ni tjejer är verkligen dom bästa.

idag har jag inte gjort så mycket annat än att åkt buss i fyra timmar pga bussen som aldrig gick ;:)
men det var bara trevligt!

och just det ja, i överimorgon bär det av till malmö i en natt, för att sedan dra vidare till disneyland paris/paris i två nätter för att sedan åka vidare till spanien i en vecka och sedan dra hemmåt.
det skall bli så gott men jag kommer att sakna alla hemma.

love / sandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0