Skolavslutning imorgon!

Just nu sitter min underbara vän Sandra Nilsen brevid mig och skriver att tal till morgondagen, då hon och Edvin ska stå och prata inför hela skolan och hon ska dra kommentaren
"Det är lungt! Nu får du fan skärpa dig, visa lite stake!"

Haha, jag lär ju skratta.
Nilsen har då tillbringat stor del av dagen med mig och vi har som oftast haft kul!
Vi har tittat fotbollen, ätit paj (!!) och skrattat.
Btw, så är det skolavslutning imorgon om ni inte missat det, haha. Jaghar verkligen jätte tråkigt nu, så jag bara skriver.
Snilsen är också jätte dålig på att uppdatera!
Aja, nu ska vi sova,

JAG ÄLSKAR DIG SANDRA NILSEN SKALLE!
 
xoxo / helena <3

Kommentarer
Postat av: tasha

inte en chans att era avslutningar är lika bra nu som den var året vi slutade ;)

2008-06-24 @ 16:17:40
URL: http://tashflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0