how do i breath, without you here by my side?

jag har själv märkt, plus att andra har påminnt mig om att jag är en dålig blogguppdaterare.
men vafan liksom, orka sitta vid datorn när man kan göra annat?
men ikväll hade jag väl okejkul, eller det var jättekul ibland, mindre kul andra ställen.
det var trevligt i stan med murrisen och oja, köpte klänning + bh :D
sen så drog vi till clååååd på cocktailparty, som slutade upp kul!
sedan drog vi och hängde utanför ålderdomshemmet och kastade snöbollar = tuffingar (H)
nej, inte så tufft och jag kom därifrån med ett fett blåmärke på benet pga järvu!

sen på vägen hem så hade jag ifs nästan roligare än någon gång på hela lovet!
jag, olin, edvin och axel gick mot mig och så slog det oss, fan vad kul att kasta snöboll på lampor.
så axel kastade på en lyktstolpe och pang, så gick den sönder.
sen så kastade jag också på en lyktstolpe, och pang, så gick den också sönder. illa!
sen råkar det ju vara så att vi har en skadeglädje som ingen annan har, och med lite djävulsk sandra som grädden på moset skrattade jag som ett as!
"vad fan gör han då?" "nej han är petronella som går runt med moppen"
namnet är inte det riktigta, men pallar inte säga det riktiga, och det är så kul!

see you later aligator! / snilsenskalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0