you say love is blind, well I say open up your eyes.

jag måste bara få börja med att säga att valborg var så grymt jävla kul.
och inte minst morgonen efter heller. grymt kul faktiskt.

igår ivilket fall som helst, så hängde jag, murra och helena vid sjön där idén slog oss:
vi tältar inatt! (I)
så vi gick och förberedde oss, hämtade tält, kläder, falukorv, franks, olin och nödvändiga saker.
sedan gick vi ner till sjön där det var ganska segt till en början men det blev lite mysigare efteråt.
och brasan var ganska sjön, och varm. haha.
och så fick aron, hampus, mattias och ludde för sig att dom skulle tälta med oss.
så vi gick för att sätta upp det, vi trodde att vi skulle till önneröd och tälta men killarna ville inte det.
så vi började att gå iaf, och så skriker mattias: VI TÄLTAR HÄR!
och vart var vi då? jo, vid en gräsplätt i stommen, så vi slog läger där.
men när tältet var uppsatt så blev aron och hampus sura? och åkte hem.
men jag, helena, murra, olin, mattias och ludde knödde 6 pers i ett 3 manna tält.
men varmt vart det iallafall.
och det var otroligt kul, men utan sömn så är jag ganska trött nu.
så vi får väl se om jag är på grillning..

ha en bra kväll! / s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0