i gotta feeling, that tonight is gonna be a good night

fast det har jag inte, är hos sadde nu, megasocial kille iallafall, alltid trevligt. han ligger och snarkar i sin säng :)
jag har starkt funderat på att börja blogga lite, men jag har lite beslutsångest.
nej, nu ska jag få lite fart på sadde, först en lista.
ha det bra, hut (fult läte när man blåser ut luft med stängd mun) :)

HAR DU NÅGONSIN..
Varit medvetslös: neje.
Tackat nej till sex: oja.
Hånglat med nån riktigt ful: skulle inte tro det faktiskt.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: mjo, om man räknar in en tjej också.
Gjort något riktigt dumt: det har väl vi alla.
Gjort något du verkligen ångrar: yesbox.
Gjort nåt olagligt: höhö, kör inte moppe utan hjälm och utan licens när snuten står lite bredvid säger jag :)
Tagit Droger: ALDRIGALDRIGALDRIG!
Druckit: fo sho.
Vilka kläder sover du i: trosor, såklart.
Vad hatar du: när man får för sig att vara nyttig, usch.
Är du ensam nu: nej, sadde snarkar bakom mig för fullt.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: pq älskling.
Såg dig gråta: minna, igår när hon lämnade mig för sätila.
Fick dig att gråta: minna, för att hon lämnade mig.
Du delade en drink med: hmm, kan ha varit lisa, helena eller maria ;)
Du ringde: sadde :)
Ringde dig: helena.

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?
Haft sex: icke.
Festat: tyvärr inte.
Gråtit: yeah.
Kramat någon: sure thing.
Köpt någonting: godis och tuggummin :))
Saknat någon: ja-a.
Sjungit: hela tiden.

HAR JAG:
Digitalkamera: digital systemkamera.
Telefon på rummet: japp.
Egen dator: jaaaa.
Husdjur: sasha, aka; chacha, haha.
Bra kompisar: tro pelle det!
Receptbelagda mediciner: nope.
Haft sex på en offentlig plats: nehedu.

KÄRLEK OCH SÅNT
Hur gammal var ditt äldsta hångel: 90:a.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i: 2..
Tycker du om kärlek: jo, när det går uppåt.
När kramade du någon sist: för typ två timmar sedan kanske.
Saknar du någon speciell person: min moooooooor!
Har du svårt för att bli kär: jo, kan man väl lugnt säga.

Kommentarer
Postat av: benjamin

:)

2009-08-18 @ 00:22:41
URL: http://metrobloggen.se/benjamins

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0